Hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever?
dc.contributor.author | Kjellså, Tove Julie | |
dc.date.accessioned | 2014-09-10T07:05:38Z | |
dc.date.available | 2014-09-10T07:05:38Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/219219 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2014 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Nordland | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |