Fra samarbeid til prosess. Om kunnskapsutvikling i samarbeidet mellom Rennebuskolen og TrønderEnergi AS
dc.contributor.author | Bøe, Lill Hemmingsen | |
dc.contributor.author | Bollingmo, Heidi | |
dc.date.accessioned | 2014-10-14T10:16:29Z | |
dc.date.available | 2014-10-14T10:16:29Z | |
dc.date.issued | 2014-10-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/223710 | |
dc.description.abstract | I denne avhandlingen undersøker vi hvordan prosessen ble fremmet i samarbeidet mellom Rennebuskolen og TrønderEnergi Kraft AS, hvor den ene av oss forskerne studerer sin egen organisasjon. Videre i forskningsspørsmålene vil vi avdekke ulike fenomener i denne prosessen. Gjennom det første spørsmålet forsøker vi å finne ut hvordan starten var på prosessen. I det andre spørsmålet har vi sett på hvilken betydning kreativitet kan ha i prosessen. Det tredje spørsmålet setter fokuset på hvilke kunnskapsaspekter som kom fram i samarbeidet mellom skolen og TEK. Til sist undersøker vi hva som kan ha påvirket utviklingen av kunnskap i arbeidsgruppen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | Kunnskapsutvikling | nb_NO |
dc.title | Fra samarbeid til prosess. Om kunnskapsutvikling i samarbeidet mellom Rennebuskolen og TrønderEnergi AS | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 136 s. | nb_NO |