Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBøe, Lill Hemmingsen
dc.contributor.authorBollingmo, Heidi
dc.date.accessioned2014-10-14T10:16:29Z
dc.date.available2014-10-14T10:16:29Z
dc.date.issued2014-10-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/223710
dc.description.abstractI denne avhandlingen undersøker vi hvordan prosessen ble fremmet i samarbeidet mellom Rennebuskolen og TrønderEnergi Kraft AS, hvor den ene av oss forskerne studerer sin egen organisasjon. Videre i forskningsspørsmålene vil vi avdekke ulike fenomener i denne prosessen. Gjennom det første spørsmålet forsøker vi å finne ut hvordan starten var på prosessen. I det andre spørsmålet har vi sett på hvilken betydning kreativitet kan ha i prosessen. Det tredje spørsmålet setter fokuset på hvilke kunnskapsaspekter som kom fram i samarbeidet mellom skolen og TEK. Til sist undersøker vi hva som kan ha påvirket utviklingen av kunnskap i arbeidsgruppen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectKunnskapsutviklingnb_NO
dc.titleFra samarbeid til prosess. Om kunnskapsutvikling i samarbeidet mellom Rennebuskolen og TrønderEnergi ASnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber136 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel