• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Å lære i arbeidslivet. Hvordan bidrar reflekterende team til læring og utvikling i organisasjoner?

Gudim, Kristin; Tanche-Nilssen, Nina; Teigaas, Vibeke
Master thesis
Thumbnail
Åpne
Kristin Gudim Nina Tanche-Nilssen Vibeke Teigaas.pdf (3.053Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/223755
Utgivelsesdato
2014-10-14
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Master i kunnskapsledelse (MKL) [180]
Sammendrag
Tema er reflekterende team som metode og hvordan kunnskapsarbeidere i en barnehage kan nyttiggjøre seg metoden for å utvikle seg til reflekterte praktikere. Casen vår er hentet fra et utviklingsprosjekt ved Sildråpen barnehager. Funnene våre avdekker at reflekterende team med sin systematikk og metodikk bidrar positivt til læring og kunnskapsutvikling, både på individ og gruppenivå. Systematisk og metodisk refleksjonsarbeid er avhengig av forankring i ledelsen, men også tilrettelegging og tett oppfølging underveis. Vi har sett at å sette av godt med tid er en suksessfaktor.

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit