Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorThodesen, Rune Harald
dc.date.accessioned2014-10-14T12:17:18Z
dc.date.available2014-10-14T12:17:18Z
dc.date.issued2014-10-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/223767
dc.description.abstractStudien, som er kvalitativ, beskriver kunnskapsprosesser på en enkelt ungdomsskole og gjennomføres som en singlecase-studie med en fenomenologisk tilnærming.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectKunnskapsutviklingnb_NO
dc.subjectKunnskapsdelingnb_NO
dc.titleKompetanseutvikling i skolen.nb_NO
dc.title.alternativeKunnskapsdeling og kunnskapsutvikling i en skole som deltar i den nasjonale satsingen Ungdomstrinn i utviklingnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber126 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel