Kompetanseutvikling i skolen.
dc.contributor.author | Thodesen, Rune Harald | |
dc.date.accessioned | 2014-10-14T12:17:18Z | |
dc.date.available | 2014-10-14T12:17:18Z | |
dc.date.issued | 2014-10-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/223767 | |
dc.description.abstract | Studien, som er kvalitativ, beskriver kunnskapsprosesser på en enkelt ungdomsskole og gjennomføres som en singlecase-studie med en fenomenologisk tilnærming. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | Kunnskapsutvikling | nb_NO |
dc.subject | Kunnskapsdeling | nb_NO |
dc.title | Kompetanseutvikling i skolen. | nb_NO |
dc.title.alternative | Kunnskapsdeling og kunnskapsutvikling i en skole som deltar i den nasjonale satsingen Ungdomstrinn i utvikling | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 126 s. | nb_NO |