dc.contributor.author | Larsen, Jan Håkon | |
dc.date.accessioned | 2015-11-09T13:30:44Z | |
dc.date.available | 2015-11-09T13:30:44Z | |
dc.date.issued | 2015-11-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2359747 | |
dc.description.abstract | Problemstillingen;
«Hvordan kan vi forbedre kvaliteten i skolen ved å forbedre ledelse av styringssystem og styringsdialog?»,
har blitt belyst gjennom forskningsspørsmålene;
1. Hva kjennetegner et godt styringssystem og en god styringsdialog, og hva må til for å forbedre disse for at elevene skal forbedres?
2. Hva legger ledelsen i kvalitetsbegrepet, og hvem er det som definerer kvaliteten for utdanningssektoren i Nord-Trøndelag fylkeskommune? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | Styringssystemer | nb_NO |
dc.subject | Styringsdialog | nb_NO |
dc.subject | Nord-Trøndelag fylkeskommune | nb_NO |
dc.subject | ledelsesperspektiv | nb_NO |
dc.title | Forbedre ledelse av styringssystemer og styringsdialog | nb_NO |
dc.title.alternative | Styringssystemer og styringsdialog i utdanningssektoren i Nord-Trøndelag fylkeskommune | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 110 s. | nb_NO |