Show simple item record

dc.contributor.authorLarsen, Jan Håkon
dc.date.accessioned2015-11-09T13:30:44Z
dc.date.available2015-11-09T13:30:44Z
dc.date.issued2015-11-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2359747
dc.description.abstractProblemstillingen; «Hvordan kan vi forbedre kvaliteten i skolen ved å forbedre ledelse av styringssystem og styringsdialog?», har blitt belyst gjennom forskningsspørsmålene; 1. Hva kjennetegner et godt styringssystem og en god styringsdialog, og hva må til for å forbedre disse for at elevene skal forbedres? 2. Hva legger ledelsen i kvalitetsbegrepet, og hvem er det som definerer kvaliteten for utdanningssektoren i Nord-Trøndelag fylkeskommune?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectStyringssystemernb_NO
dc.subjectStyringsdialognb_NO
dc.subjectNord-Trøndelag fylkeskommunenb_NO
dc.subjectledelsesperspektivnb_NO
dc.titleForbedre ledelse av styringssystemer og styringsdialognb_NO
dc.title.alternativeStyringssystemer og styringsdialog i utdanningssektoren i Nord-Trøndelag fylkeskommunenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber110 s.nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record