• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Øvrige publikasjoner
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Øvrige publikasjoner
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Preschool staff relationships with children with language difficulties : a comparative study in Belarusian and Norwegian preschools

Hanssen, Natallia Bahdanovich
Journal article, Peer reviewed
Thumbnail
Åpne
Bahdanovich Hanssen.pdf (113.7Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2440206
Utgivelsesdato
2017
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (FLU) [536]
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet [1562]
Originalversjon
Bahdanovich Hanssen, N. (2017). Preschool staff relationships with children with language difficulties: a comparative study in Belarusian and Norwegian preschools. European Journal of Special Needs Education. doi:   10.1080/08856257.2017.1314112
Beskrivelse
 
Author's accepted version (post-print).
 
This is an Accepted Manuscript of an article published by Taylor and Francis in European Journal of Special Needs Education on 10/04/2017, available online: http://www.tandfonline.com/10.1080/08856257.2017.1314112.
 
Utgiver
Taylor & Francis
Tidsskrift
European Journal of Special Needs Education

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit