• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Øvrige publikasjoner
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Øvrige publikasjoner
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Læreres lesedidaktiske praksiser. En studie av lesing i norsk, naturfag og samfunnsfag på ungdomstrinnet

Tverbakk, May Line Rotvik
Doctoral thesis
Published version
Thumbnail
Åpne
Tverbakk.pdf (2.803Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2579484
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Doktorgradsavhandlinger i studier av profesjonspraksis [20]
  • Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet [2332]
Originalversjon
Tverbakk, M. L. R. (2018). Læreres lesedidaktiske praksiser. En studie av lesing i norsk, naturfag og samfunnsfag på ungdomstrinnet (Doktoravhandling). Nord universitet, Bodø  
Beskrivelse
Avhandling (Ph.d.) – Nord universitet, 2018
Utgiver
Nord universitet
Serie
Ph.d. i studier av profesjonspraksis; nr. 23 (2018)
Opphavsrett
© 2018, Nord universitet

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit