dc.contributor.author | Tverbakk, May Line Rotvik | |
dc.date.accessioned | 2019-01-07T12:52:19Z | |
dc.date.available | 2019-01-07T12:52:19Z | |
dc.date.created | 2018-11-22T10:30:10Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Tverbakk, M. L. R. (2018). Læreres lesedidaktiske praksiser. En studie av lesing i norsk, naturfag og samfunnsfag på ungdomstrinnet (Doktoravhandling). Nord universitet, Bodø | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-93196-22-8 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2579484 | |
dc.description | Avhandling (Ph.d.) – Nord universitet, 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Ph.d. i studier av profesjonspraksis; nr. 23 (2018) | |
dc.title | Læreres lesedidaktiske praksiser. En studie av lesing i norsk, naturfag og samfunnsfag på ungdomstrinnet | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | © 2018, Nord universitet | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 348 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1633623 | |