dc.contributor.author | Eidissen, Siw Elin | |
dc.date.accessioned | 2019-02-28T08:15:36Z | |
dc.date.available | 2019-02-28T08:15:36Z | |
dc.date.created | 2018-01-30T08:22:49Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Eidissen, S. E. (2018). Skogen som klasserom i «Uteskolevevens uteaktiviteter». Et bidrag til artskunnskap og økologisk forståelse? NorDiNa: Nordic Studies in Science Education, 14(1), 95-109. doi: | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1894-1257 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2587912 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Oslo | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Skogen som klasserom i «Uteskolevevens uteaktiviteter». Et bidrag til artskunnskap og økologisk forståelse? | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | © 2018, The Author(s) | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 95-109 | nb_NO |
dc.source.volume | 14 | nb_NO |
dc.source.journal | NorDiNa: Nordic Studies in Science Education | nb_NO |
dc.source.issue | 1 | nb_NO |
dc.identifier.doi | 10.5617/nordina.2980 | |
dc.identifier.cristin | 1555695 | |