Show simple item record

dc.contributor.authorEidissen, Siw Elin
dc.date.accessioned2019-02-28T08:15:36Z
dc.date.available2019-02-28T08:15:36Z
dc.date.created2018-01-30T08:22:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationEidissen, S. E. (2018). Skogen som klasserom i «Uteskolevevens uteaktiviteter». Et bidrag til artskunnskap og økologisk forståelse? NorDiNa: Nordic Studies in Science Education, 14(1), 95-109. doi:nb_NO
dc.identifier.issn1894-1257
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2587912
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetet i Oslonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSkogen som klasserom i «Uteskolevevens uteaktiviteter». Et bidrag til artskunnskap og økologisk forståelse?nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2018, The Author(s)nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber95-109nb_NO
dc.source.volume14nb_NO
dc.source.journalNorDiNa: Nordic Studies in Science Educationnb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doi10.5617/nordina.2980
dc.identifier.cristin1555695


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal