Vurdering av språkkompetanse hos flerspråklige barnehagebarn. En kvalitativ studie av barnehagelæreres beskrivelse av sitt arbeid med å vurdere og kartlegge språkkompetanse hos flerspråklige barnehagebarn.
dc.contributor.author | Parkkonen, Lotta | |
dc.date.accessioned | 2019-09-03T10:44:34Z | |
dc.date.available | 2019-09-03T10:44:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2612230 | |
dc.description | Masteroppgave i logopedi - Nord universitet, 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | logopedi | nb_NO |
dc.title | Vurdering av språkkompetanse hos flerspråklige barnehagebarn. En kvalitativ studie av barnehagelæreres beskrivelse av sitt arbeid med å vurdere og kartlegge språkkompetanse hos flerspråklige barnehagebarn. | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 67 s. | nb_NO |