Kom som du er, bli som oss! En kvalitativ studie av hvordan lærere opplever det å undervise og inkludere minoritetsspråklige elever i ungdomsskolen.
dc.contributor.author | Fjelldahl, Siw | |
dc.date.accessioned | 2020-03-02T10:41:26Z | |
dc.date.available | 2020-03-02T10:41:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2644592 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Kom som du er, bli som oss! En kvalitativ studie av hvordan lærere opplever det å undervise og inkludere minoritetsspråklige elever i ungdomsskolen. | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 77 s. | nb_NO |