Elevenes kompetanse, et resultat av lærerens prioritering? Nabospråk - med fokus på tilpasset opplæring
dc.contributor.author | Jacobsen, Ida Sofie Handegård | |
dc.contributor.author | Johansen, Elise Lind | |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T11:47:15Z | |
dc.date.available | 2020-09-14T11:47:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2677678 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - 2020 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Elevenes kompetanse, et resultat av lærerens prioritering? Nabospråk - med fokus på tilpasset opplæring | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 89 s. | en_US |