dc.contributor.author | Fossland, Barbro | |
dc.date.accessioned | 2021-04-22T12:01:59Z | |
dc.date.available | 2021-04-22T12:01:59Z | |
dc.date.created | 2016-01-29T11:09:54Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Fossland, B. (2015). Utdanning som etisk erfaring: å bli til for den andre og seg selv. I H. Kjelen (Red.), Det utvidete læringsrommet (s. 293-304). Fagbokforlaget. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-450-1854-7 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2739149 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartof | Det utvidete læringsrommet | |
dc.title | Utdanning som etisk erfaring : å bli til for den andre og seg selv | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © 2015 Vigmostad & Bjørke AS | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 293-304 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1326232 | |