Show simple item record

dc.contributor.authorMoksnes, Knut
dc.date.accessioned2022-02-08T14:47:06Z
dc.date.available2022-02-08T14:47:06Z
dc.date.created2021-08-19T09:50:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationMoksnes, K. (2021). Oppnåelse av dybdelæring i et teknologi- og design-prosjekt. Nordic Studies in Science Education, 17(2). doi:en_US
dc.identifier.issn1894-1257
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2977784
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNaturfagsentereten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleOppnåelse av dybdelæring i et teknologi- og design-prosjekten_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfatterne, 2021en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber17en_US
dc.source.volume17en_US
dc.source.journalNordic Studies in Science Educationen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doi10.5617/nordina.7966
dc.identifier.cristin1927147


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal