Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige publikasjoner
Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
Vis innførsel
Hjem
Øvrige publikasjoner
Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Teachers’ use of descriptive assessment in primary school mathematics education in Iran
Van den Heuvel-Panhuizen, Marja
;
Sangari, Ali Akbar
;
Veldhuis, Michiel
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
van_den_Heuvel_Panhuizen.pdf (5.143Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2978280
Utgivelsesdato
2021
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Artikler, rapporter og annet (FLU)
[1107]
Publikasjoner fra Cristin - Nord universitet
[4066]
Originalversjon
Van den Heuvel-Panhuizen, M., Sangari, A. A. & Veldhuis, M. (2021). Teachers’ use of descriptive assessment in primary school mathematics education in Iran. Education Sciences, 11(3): 100. doi:
10.3390/educsci11030100
Utgiver
MDPI
Tidsskrift
Education Sciences
Opphavsrett
© 2021 The Author(s)
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk