Leseforberedende aktiviteter -en kvalitativ studie av barnehage- og grunnskolelæreres erfaringer.
dc.contributor.author | Edvardsen, Guro Elise | |
dc.contributor.author | Bergli, Sandra Madelen | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T11:45:59Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T11:45:59Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3044272 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7. Norsk 4 - 2022 | en_US |
dc.description | Sperret til 2025-05-18 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Leseforberedende aktiviteter -en kvalitativ studie av barnehage- og grunnskolelæreres erfaringer. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 82 s. | en_US |