... da får du mot til å fortsette å skrive. - En kvalitativ studie av hva elever på 6. trinn anser som læringsfremmende respons.
dc.contributor.author | Neeraas, Frida | |
dc.contributor.author | Melby, Camilla | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T12:37:40Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T12:37:40Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3044308 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7. Norsk 4 - 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | nord universitet | en_US |
dc.title | ... da får du mot til å fortsette å skrive. - En kvalitativ studie av hva elever på 6. trinn anser som læringsfremmende respons. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 98 s. | en_US |