Motivasjon for lesing: En kvalitativ undersøkelse av hva et utvalg lærere, en skolebibliotekar og elevene som gruppe på 4.-6. trinn uttrykker.
dc.contributor.author | Sikstrøm, Moa Rygg | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T13:15:23Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T13:15:23Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3044343 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7. Norsk 4 - 2022 | en_US |
dc.description | Sperret til 2025-05-18 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Motivasjon for lesing: En kvalitativ undersøkelse av hva et utvalg lærere, en skolebibliotekar og elevene som gruppe på 4.-6. trinn uttrykker. | en_US |
dc.title.alternative | Motivation in reading: A qualitative study of what a sample of teachers, a school librarian and the students as a group of 4-6 express. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 86 s. | en_US |