Hvordan bruker lærere det fysiske læringsmiljøet for å fremme begynneropplæring i norskfaget?
dc.contributor.author | Trones, Hanne Mari Pohjola | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T13:31:47Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T13:31:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3044361 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7. Norsk 4 - 2022 | en_US |
dc.description | Sperret til 2025-05-18 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Hvordan bruker lærere det fysiske læringsmiljøet for å fremme begynneropplæring i norskfaget? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 72 s. | en_US |