Elevene sin vurdering av naturfagundervisningen på mellomtrinnet. - Sammenhenger mellom motivasjon, læring og ulike undervisningsmetoder i naturfag.
dc.contributor.author | Vonheim, Renée | |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T11:42:50Z | |
dc.date.available | 2023-02-03T11:42:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3048278 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7, Naturfag 4 - 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Elevene sin vurdering av naturfagundervisningen på mellomtrinnet. - Sammenhenger mellom motivasjon, læring og ulike undervisningsmetoder i naturfag. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 75 s. | en_US |