Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAspås, Kamilla Sundal
dc.contributor.authorUgedal, Sander
dc.date.accessioned2023-11-07T09:53:23Z
dc.date.available2023-11-07T09:53:23Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3100997
dc.descriptionMaster i grunnskolelærerutdanning 5-10. Engelsk 4. Nord universitet 2023en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.titleInvestigating Emergent Dynamicity and Development of Complexity and Accuracy in Writing of Norwegian L2 Learners of English: A Complex Dynamic Systems Theory Perspectiveen_US
dc.title.alternativeEn undersøkelse av den dynamiske utviklingen av kompleksitet og nøyaktighet i det Engelske skrivearbeidet til norske elever: i et Complex Dynamic Systems Theory perspektiv.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber111 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel