Gangvandring i skolen. En kvalitativ studie av læreres perspektiver på årsaker til gangvandring og hvordan de forholder seg til elever som vandrer ut av klasserommet.
dc.contributor.author | Mortensen, Kine Sjøli | |
dc.date.accessioned | 2023-11-14T09:38:38Z | |
dc.date.available | 2023-11-14T09:38:38Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3102355 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5-10. Spesialpedagogikk 2 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Gangvandring i skolen. En kvalitativ studie av læreres perspektiver på årsaker til gangvandring og hvordan de forholder seg til elever som vandrer ut av klasserommet. | en_US |
dc.title.alternative | A qualitative study of teachers` perspectives on the causes of hallway wandering and how they handle students who leave the classroom without permission. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 64 s. | en_US |