Tiltaksarbeid i tilpasset opplæring for elever med utviklingsmessig språkforstyrrelse. En kvalitativ studie om hvordan logopeder og spesialpedagoger beskriver sine erfaringer med tiltaksarbeid i tilpasset opplæring for elever med DLD, og deres erfaringer med å bruke BU-modellen som en del av tiltaksarbeidet.
dc.contributor.author | Hvam, Esther B. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-07T13:28:12Z | |
dc.date.available | 2023-12-07T13:28:12Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3106436 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Tiltaksarbeid i tilpasset opplæring for elever med utviklingsmessig språkforstyrrelse. En kvalitativ studie om hvordan logopeder og spesialpedagoger beskriver sine erfaringer med tiltaksarbeid i tilpasset opplæring for elever med DLD, og deres erfaringer med å bruke BU-modellen som en del av tiltaksarbeidet. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 93 s. | en_US |