En analyse av oppgaver i norske lærebøker i matematikk for 3. trinn utgitt etter LK20, sammenlignet med prinsippene i Realistic Mathematics Education.
dc.contributor.author | Holann, Bengt Audun | |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T11:55:45Z | |
dc.date.available | 2024-01-24T11:55:45Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3113563 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7. Matematikk 4 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | En analyse av oppgaver i norske lærebøker i matematikk for 3. trinn utgitt etter LK20, sammenlignet med prinsippene i Realistic Mathematics Education. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 56 s. | en_US |