En kvalitativ studie av hvordan lærere bruker resultater fra de nasjonale prøver i regning til å oppnå god underveisvurdering.
dc.contributor.author | Voldøien, Kristian Otnes | |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T12:15:32Z | |
dc.date.available | 2024-01-24T12:15:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3113575 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7. Matematikk 4 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | En kvalitativ studie av hvordan lærere bruker resultater fra de nasjonale prøver i regning til å oppnå god underveisvurdering. | en_US |
dc.title.alternative | A qualitative study of how teachers use results from the national tests in arithmetic to ensure good formative assessment. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 50 s. | en_US |