Hva kjennetegner skriveopplæringa i tre ulike førsteklasserom når lærerne bruker bildebøker som støtte og inspirasjon? En kvalitativ studie om bruk av bildebok som støtte i skriveopplæring
dc.contributor.author | Emilsen, Silje | |
dc.contributor.author | Smolan, Siri | |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T13:48:05Z | |
dc.date.available | 2024-01-24T13:48:05Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3113613 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7, samlingsbasert. Norsk 4 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Hva kjennetegner skriveopplæringa i tre ulike førsteklasserom når lærerne bruker bildebøker som støtte og inspirasjon? En kvalitativ studie om bruk av bildebok som støtte i skriveopplæring | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 103 s. | en_US |