Morsmål som ressurs for utvikling av ordforråd og tilstrekkelige ferdigheter i norsk. En kvalitativ studie av læreres erfaringer med minoritetsspråklige elevers morsmål
dc.contributor.author | Moe, Tor Jakob | |
dc.date.accessioned | 2024-01-25T12:18:39Z | |
dc.date.available | 2024-01-25T12:18:39Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3113830 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7. Norsk 4 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Morsmål som ressurs for utvikling av ordforråd og tilstrekkelige ferdigheter i norsk. En kvalitativ studie av læreres erfaringer med minoritetsspråklige elevers morsmål | en_US |
dc.title.alternative | A qualitative study of teachers experiences with language minority pupils’ mothertongue | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 65 s. | en_US |