Motivasjon for skriving gjennom dramapreget undervisning på småtrinnet. Pedagogisk designforskning med deduktiv tematisk analyse av lærerintervju og elevtekster
dc.contributor.author | Schjetne, Bendik | |
dc.date.accessioned | 2024-01-25T12:31:30Z | |
dc.date.available | 2024-01-25T12:31:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3113839 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7. Norsk 4 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Motivasjon for skriving gjennom dramapreget undervisning på småtrinnet. Pedagogisk designforskning med deduktiv tematisk analyse av lærerintervju og elevtekster | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 49 s. | en_US |