Rasisme som sensitivt og risikabelt tema i skolen. En kvalitativ studie av elever på syvende trinn på mottaksskoler sine beskrivelser av klasseromssamtaler om rasisme
dc.contributor.author | Sand, Malin Bratberg | |
dc.date.accessioned | 2024-03-01T09:53:16Z | |
dc.date.available | 2024-03-01T09:53:16Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3120604 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5-10. Samfunnsfag 4 - 2023 | en_US |
dc.description | Sperret til 01.09.2028 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Rasisme som sensitivt og risikabelt tema i skolen. En kvalitativ studie av elever på syvende trinn på mottaksskoler sine beskrivelser av klasseromssamtaler om rasisme | en_US |
dc.title.alternative | A qualitative study of 7th grade students in multicultural schools' descriptions of class discussions on racism | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 69 s. | en_US |