Blar i Nord Open Research Archive på tittel
Viser treff 3959-3978 av 9596
-
Hvordan nedbemanne ved hjelp av positivt lederskap?
(Master thesis, 2017) -
Hvordan omtaler lærere begrepet klasseledelse?
(Master thesis, 2018) -
Hvordan oppfatter elevene trafikklæreren sin?
(Kandidatoppgave;2012, Student paper, others, 2012-08-28)Oppgaven er basert på problemstillingen ”Hvordan oppfatter elevene trafikklæreren sin?”. Oppgaven tar sikte på å gi et bilde av hvordan elevene oppfatter trafikklæreren sin basert på tilslutningen til påstander tuftet på ... -
Hvordan oppfattes globale merkevarer? En studie av heterogenitet i konsumfellesskap.
(Master thesis, 2019) -
Hvordan opplever foreldre samarbeidet med skolen i mobbesituasjoner hvor deres barn blir mobbet?
(Bachelor thesis, 2016-08-12) -
Hvordan opplever lærere å undervise i klasserom med dårlig akustikk?
(Master thesis, 2013)Bakgrunn: I læreryrket stilles det store krav til en vel-fungerende stemme. Lærere bruker stemmen mye hver dag, og må ofte bruke ekstra styrke på stemmen for å høres av elevene. Man kan si at stemmen er lærerens viktigste ... -
Hvordan opplever sykepleiere som jobber i sykehus at turnover påvirker deres motivasjon?
(Master thesis, 2022) -
Hvordan oppleves det å være småbarnsmor i dagens samfunn?
(Bachelor thesis, 2016-08-29) -
Hvordan oppleves fjernledelse fra et lederperspektiv?
(Master thesis, 2020) -
Hvordan oppnå bedre samhandling mellom bilist og aktiv syklist ved passering?
(Kandidatoppgave;2011, Student paper, others, 2011-09-14)I denne oppgaven har vi sett nærmere på samhandlingen mellom bilister og aktive syklister ved passering. Det har i de senere årene blitt veldig populært og trene med sykkelen sin på landevei. Dette har vært med på og skape ... -
Hvordan oppnå kunnskapsutvikling når «kunnskapen sitter i veggene»? En studie av kunnskapsutvikling i to barneverninstitusjoner.
(Master thesis, 2013-10-10)Kunnskapen i veggene er en betegnelse som er brukt i institusjonene om den kunnskapen som ikke er artikulert og heller ikke nedtegnet. Vårt fagfelt har inntil nylig bestått av svært mye praksisbasert kunnskap eller kunnskap ...