Blar i Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU) på tittel
Viser treff 982-1001 av 2026
-
Kippermo-modellen
(Master thesis, 2009-12-16)Jeg har som mål å fortelle om framveksten av en undervisningsmodell. Vise dens tilblivelse, presentere den slik den er blitt, og grunngi valgene modellen har gjort. -
Kjærlig kamp. En analyse og drøfting av barnehagelæreres dømmekraft i situasjoner med verdimotsetninger mellom foreldre og ansatte i barnehager med religiøst mangfold
(Ph.d. i studier av profesjonspraksis;nr. 43, Doctoral thesis, 2021) -
Knapt med tid i hjemmetjenesten – om kjøreruter, skjulte tjenester og tidspress : En dokumentanalyse av enkeltvedtak og ukeprogram
(Ph.d. i studier av profesjonspraksis; nr. 19 (2017), Doctoral thesis, 2017) -
Knowledge building as theory development in education : What forms of progression and in-depth learning are possible in the subject of social sciences?
(Peer reviewed; Journal article, 2020) -
Knowledge building, curriculum, and knowledge: how to promote subject-specific use of ICT in school?
(Chapter; Peer reviewed, 2015) -
Knowledge of teaching resources in the training of primary and lower secondary school teachers
(Journal article, 2014) -
Koffertene med det rare i. En studie av den frie lekens potensiale som undervisningsmetode
(Master thesis, 2023) -
Komparativ undersøkelse på naturfaglige artikler, med fokus på faglig kvalitet : Wikipedia vs. Store Norske Leksikon
(Master thesis, 2009-11-10)Wikipedia er et internettbasert oppslagsverk som har hatt en enorm økning i antall artikler, siden starten i 2001. Wikipedia har en struktur som gjør at det er vanlige folk som utarbeider alle artiklene, i stedet for ... -
Kompetanse i kunst-og håndverk. Er praktiske ferdigheter nok?
(Master thesis, 2019) -
Komponering og produksjon av moderne instrumentalmusikk
(Master thesis, 2022) -
Kompresjonsstrømper til besvær?
(Journal article; Peer reviewed, 2014) -
Konstituering av en semiprofesjonell jentekorpraksis : En retrospektiv empirisk studie om frambringelsen av varige kulturelle verdier i Sandefjord jentekor
(MusPed:Research;No. 5, Peer reviewed; Journal article, 2022)Konstituering av en semiprofesjonell jentekorpraksis. En retrospektiv empirisk studie om frambringelsen av varige kulturelle verdier i Sandefjord jentekor -
Kontaktlæreren i videregående opplæring i møte med elevenes foreldre
(Master thesis, 2018) -
Kor e kven’ i det tause folkets sanger? Identifikasjonprosesser i kvensk musikk.
(Master thesis, 2021) -
Korledelse og trygghet
(Master thesis, 2023)