• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning
  • View Item
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pedagogisk dokumentasjon

Forsbakk, Veronika
Student paper, others
Thumbnail
View/Open
Fagoppgave_Veronika_Forsbakk2011.pdf (1.379Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/145392
Date
2012-02-28
Metadata
Show full item record
Collections
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning [54]
Abstract
Når blir egentlig dokumentasjon pedagogisk? Dette er et spørsmål jeg ofte reflekterer over. Er det nok å henge opp bilder fra en aktivitet og kalle det for pedagogisk dokumentasjon, eller må det mer til? Dette spørsmålet har vært utgangspunkt for min problemstilling. Siden jeg har gått over i en pedagogisk lederstilling i min jobb, vil jeg etter hvert få ansvar for utviklingsarbeid på min gruppe. Jeg ønsker derfor å rette fokuset mot oss voksne, og hvordan førskolelærere kan drive utviklingsarbeid ved hjelp av pedagogisk dokumentasjon. Min problemstilling er: "Hvordan kan førskolelærere bruke pedagogisk dokumentasjon for å drive utviklingsarbeid med sine ansatte?"

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit