Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorForsbakk, Veronika
dc.date.accessioned2012-02-28T12:33:55Z
dc.date.available2012-02-28T12:33:55Z
dc.date.issued2012-02-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145392
dc.description.abstractNår blir egentlig dokumentasjon pedagogisk? Dette er et spørsmål jeg ofte reflekterer over. Er det nok å henge opp bilder fra en aktivitet og kalle det for pedagogisk dokumentasjon, eller må det mer til? Dette spørsmålet har vært utgangspunkt for min problemstilling. Siden jeg har gått over i en pedagogisk lederstilling i min jobb, vil jeg etter hvert få ansvar for utviklingsarbeid på min gruppe. Jeg ønsker derfor å rette fokuset mot oss voksne, og hvordan førskolelærere kan drive utviklingsarbeid ved hjelp av pedagogisk dokumentasjon. Min problemstilling er: "Hvordan kan førskolelærere bruke pedagogisk dokumentasjon for å drive utviklingsarbeid med sine ansatte?"no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectpedagogisk dokumentasjonno_NO
dc.subjectbarnehagerno_NO
dc.subjectutviklingsarbeidno_NO
dc.titlePedagogisk dokumentasjonno_NO
dc.typeStudent paper, othersno_NO
dc.source.pagenumber26 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel