Vis enkel innførsel

dc.date.accessioned2013-08-23T11:14:49Z
dc.date.available2013-08-23T11:14:49Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.isbn978-82-7569-155-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145954
dc.descriptionEt samarbeidsprosjekt mellom hjem, skole og bibliotek om elevens skriftspråkutvikling. Prosjektet har til hensikt å utvikle et kompetanseprogram som resultat av systematisk samarbeid mellom foreldre, lærere og bibliotek om elevens lese- og skriveutvikling. Sentralt i programmet er foreldres rolle som faglige veiledere, behov for kompetanse og hvordan lærere og bibliotekarer kan bidra i denne sammenheng. Boka er utviklet ved Terråk skole i Bindal kommune.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherHøgskolen i Nesnano_NO
dc.subjectlese- og skriveopplæringno_NO
dc.subjectnorskno_NO
dc.titleDøråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læringno_NO
dc.typeOthersno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283no_NO
dc.source.pagenumber50no_NO
dc.relation.projectForeldre som faglige veiledere - Bindalsprosjektet. Ansvarlig for prosjektet: Kåre Ødegård (faglig ansvarlig) og Ingvill Dahl, hovedbibliotekarno_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel