dc.date.accessioned | 2013-08-23T11:14:49Z | |
dc.date.available | 2013-08-23T11:14:49Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7569-155-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145954 | |
dc.description | Et samarbeidsprosjekt mellom hjem, skole og bibliotek om elevens skriftspråkutvikling. Prosjektet har til hensikt å utvikle et kompetanseprogram som resultat av systematisk samarbeid mellom foreldre, lærere og bibliotek om elevens lese- og skriveutvikling. Sentralt i programmet er foreldres rolle som faglige veiledere, behov for kompetanse og hvordan lærere og bibliotekarer kan bidra i denne sammenheng. Boka er utviklet ved Terråk skole i Bindal kommune. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Nesna | no_NO |
dc.subject | lese- og skriveopplæring | no_NO |
dc.subject | norsk | no_NO |
dc.title | Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring | no_NO |
dc.type | Others | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 50 | no_NO |
dc.relation.project | Foreldre som faglige veiledere - Bindalsprosjektet. Ansvarlig for prosjektet: Kåre Ødegård (faglig ansvarlig) og Ingvill Dahl, hovedbibliotekar | no_NO |