• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU)
  • Artikler, rapporter og annet (FLU)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU)
  • Artikler, rapporter og annet (FLU)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring

Others
Thumbnail
Åpne
Døråpneren.pdf (2.909Mb)
Materiell (7.363Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/145954
Utgivelsesdato
2007
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (FLU) [722]
Beskrivelse
Et samarbeidsprosjekt mellom hjem, skole og bibliotek om elevens skriftspråkutvikling. Prosjektet har til hensikt å utvikle et kompetanseprogram som resultat av systematisk samarbeid mellom foreldre, lærere og bibliotek om elevens lese- og skriveutvikling. Sentralt i programmet er foreldres rolle som faglige veiledere, behov for kompetanse og hvordan lærere og bibliotekarer kan bidra i denne sammenheng. Boka er utviklet ved Terråk skole i Bindal kommune.
Utgiver
Høgskolen i Nesna

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit