• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Å gjøre en forskjell: læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane

Johnsen, Vibeke
Master thesis
Thumbnail
View/Open
Vibeke Johnsen (2).pdf (927.1Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/147197
Date
2010-10-06
Metadata
Show full item record
Collections
  • Master i kunnskapsledelse (MKL) [208]
Abstract
Min masteroppgave i Kunnskaps- og innovasjonsledelse utforsker læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane. Casen går over et år fra vedtak om etablering våren 2009 til NAV-telefonen hadde vel et halvt års erfaring, og rundt 80 000 brukermøter på telefon våren 2010. NAV-telefonen er en del av NAVs strategiske tilnærming til bedre telefontjenester for NAVs brukere.

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit