Hvordan foregår kunnskapsdeling, kunnskapsutvikling og kunnskapsledelse i skolen
dc.contributor.author | Bjøru, Anders | |
dc.date.accessioned | 2011-11-09T11:14:26Z | |
dc.date.available | 2011-11-09T11:14:26Z | |
dc.date.issued | 2011-11-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147223 | |
dc.description.abstract | Den overordnede tematikken i denne oppgaven er å se på kunnskapsdeling, kunnskapsledelse og kunnskapsutvikling i skolen. Til hjelp har jeg benyttet meg av generell teori knyttet til ulike sider ved kunnskapssamfunnet og kunnskapsledelse. Jeg har benyttet to ulike datasett, en kvantitativ organisasjonsundersøkelse og kvalitative intervjuer med 3 rektorer. Jeg har funnet tydelige tegn til at en tydelig ledelse av skolen har stor innvirkning på lærernes undervisning. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | kunnskapsdeling | no_NO |
dc.subject | kunnskapsutvikling | no_NO |
dc.subject | kunnskapsledelse | no_NO |
dc.title | Hvordan foregår kunnskapsdeling, kunnskapsutvikling og kunnskapsledelse i skolen | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 105 s. | no_NO |