Kunnskapsutvikling for lærekandidater
dc.contributor.author | Bergh, Erlend | |
dc.date.accessioned | 2013-10-10T10:39:53Z | |
dc.date.available | 2013-10-10T10:39:53Z | |
dc.date.issued | 2013-10-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147271 | |
dc.description.abstract | Denne avhandlingen tar utgangspunkt i lærekandidatordningen og ser på hvordan man kan lykkes med kunnskapsutvikling for lærekandidater. Jeg har forsøkt å identifisere hvilke momenter som er avgjørende for vellykket kunnskapsutvikling for lærekandidater i lys av kunnskapsledelse. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | Lærekandidat | no_NO |
dc.title | Kunnskapsutvikling for lærekandidater | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 72 s. | no_NO |