dc.contributor.author | Alexandersen, Kaja Kampenhaug | |
dc.contributor.author | Nesheim, Eirin | |
dc.date.accessioned | 2017-10-05T13:05:33Z | |
dc.date.available | 2017-10-05T13:05:33Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2458757 | |
dc.description | Masteroppgave i logopedi - Nord universitet 2017 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | logopedi | nb_NO |
dc.title | "Tidlig innsats, man har ikke noe å tape på det!" En kvalitativ studie om læreres kunnskap, praksis og holdninger til tidlig innsats og diagnostisering ved dysleksi | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 73 s. | nb_NO |