Faktorer på organisatorisk og individuelt nivå som har betydning for å utvikle skolen som en lærende organisasjon. En kvalitativ analyse av hvordan faktorene håndteres ved Åsly skole
dc.contributor.author | Rørstad, Halvard | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T10:26:32Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T10:26:32Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2502977 | |
dc.description | Avhandling avlagt ved Handelshøjskolen i København/Danmarks Pædagogiske Universitet | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Copenhagen Business School Press | nb_NO |
dc.title | Faktorer på organisatorisk og individuelt nivå som har betydning for å utvikle skolen som en lærende organisasjon. En kvalitativ analyse av hvordan faktorene håndteres ved Åsly skole | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 112 | nb_NO |