Tilpasset opplæring for elever med stort læringspotensial. En kvalitativ undersøkelse basert på intervju av fire kontaktlærere på mellomtrinnet
dc.contributor.author | Odding, Stine | |
dc.contributor.author | Krane, Siri Nyheim | |
dc.date.accessioned | 2021-08-19T13:08:56Z | |
dc.date.available | 2021-08-19T13:08:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2770346 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5-10. Nord universitet 2021 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Tilpasset opplæring for elever med stort læringspotensial. En kvalitativ undersøkelse basert på intervju av fire kontaktlærere på mellomtrinnet | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 97 s. | en_US |