Innføring av Kunnskapsløftet 2020 i samfunnsfag – frihet, forenkling og kompleksitet. En kvalitativ studie av samfunnsfaglæreres opplevelser av å implementere en ny læreplan i skolen
dc.contributor.author | Hofstad, Eirik | |
dc.contributor.author | Tangstad, Mats | |
dc.date.accessioned | 2022-10-03T08:39:32Z | |
dc.date.available | 2022-10-03T08:39:32Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3023236 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5-10, Samfunnsfag 4 - 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Innføring av Kunnskapsløftet 2020 i samfunnsfag – frihet, forenkling og kompleksitet. En kvalitativ studie av samfunnsfaglæreres opplevelser av å implementere en ny læreplan i skolen | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 83 s. | en_US |