Elevenes kommunikasjon ved bruk av rollekategorier og dramaforløp. En kvalitativ casestudie som belyser hva som kjennetegner elevenes kommunikasjon gjennom bruk av dramaundervisning
dc.contributor.author | Thomassen, Charlotte Arctander | |
dc.date.accessioned | 2022-10-03T13:32:08Z | |
dc.date.available | 2022-10-03T13:32:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3023417 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5-10, Matematikk 4 - 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Elevenes kommunikasjon ved bruk av rollekategorier og dramaforløp. En kvalitativ casestudie som belyser hva som kjennetegner elevenes kommunikasjon gjennom bruk av dramaundervisning | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 81 s. | en_US |