Matematikkangst i skolehverdagen. En kvantitativ studie av foretrukne undervisnings- og tilretteleggingsmetoder sett i sammenheng med grad av matematikkangst blant elever på 5.-10.trinn i Nordland
dc.contributor.author | Dyrhaug, Solveig | |
dc.date.accessioned | 2023-11-09T13:17:15Z | |
dc.date.available | 2023-11-09T13:17:15Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3101684 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5-10, Matematikk 4 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Matematikkangst i skolehverdagen. En kvantitativ studie av foretrukne undervisnings- og tilretteleggingsmetoder sett i sammenheng med grad av matematikkangst blant elever på 5.-10.trinn i Nordland | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 74 s. | en_US |