Interaksjoner med teknologi som støtter formativ vurdering i matematikk. En undersøkelse ved bruk av metodetriangulering, som inkluderer lærer- og elevperspektiv i matematikkfaget, for å kartlegge digitale verktøys rolle i formativ vurdering
dc.contributor.author | Jakobsen, Sigrid | |
dc.contributor.author | Skage, Linn Eirin | |
dc.date.accessioned | 2023-11-09T14:04:24Z | |
dc.date.available | 2023-11-09T14:04:24Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3101711 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5-10, Matematikk 4 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Interaksjoner med teknologi som støtter formativ vurdering i matematikk. En undersøkelse ved bruk av metodetriangulering, som inkluderer lærer- og elevperspektiv i matematikkfaget, for å kartlegge digitale verktøys rolle i formativ vurdering | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 116 s. | en_US |