Elevers samtale ved bruk av spillbasert læring i matematikk. En kvalitativ casestudie som undersøker elevers matematiske samtaler ved bruk av Educational Escape Room som undervisningsmetode.
dc.contributor.author | Olaussen, Helene | |
dc.contributor.author | Oldernes, Frida | |
dc.date.accessioned | 2023-11-09T14:36:49Z | |
dc.date.available | 2023-11-09T14:36:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3101730 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5-10, Matematikk 4 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Elevers samtale ved bruk av spillbasert læring i matematikk. En kvalitativ casestudie som undersøker elevers matematiske samtaler ved bruk av Educational Escape Room som undervisningsmetode. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 85 s. | en_US |