Hvilke erfaringer har lærere fra ungdomstrinnet med kritisk literacy i norskundervisningen? En kvalitativ intervjustudie av to lærere som deler sine erfaringer rundt kritisk literacy i norskundervisningen og en understøttende sammenlignende analyse av to læreverk
dc.contributor.author | Bjørnå, Camilla Møllersen | |
dc.date.accessioned | 2023-11-13T13:17:11Z | |
dc.date.available | 2023-11-13T13:17:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3102197 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5-10. Norsk 4 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Hvilke erfaringer har lærere fra ungdomstrinnet med kritisk literacy i norskundervisningen? En kvalitativ intervjustudie av to lærere som deler sine erfaringer rundt kritisk literacy i norskundervisningen og en understøttende sammenlignende analyse av to læreverk | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 79 s. | en_US |