Har faglig konsentrasjon i læreplanen i matematikk ført til at elevene oppnår relasjonell kompetanse i temaet brøk? En kvalitativ undersøkelse av et utvalg elever på 6.trinn
dc.contributor.author | Andreassen, Camilla B. | |
dc.contributor.author | Jensen, Maiken Lovise Hofstad | |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T09:57:48Z | |
dc.date.available | 2024-01-24T09:57:48Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3113520 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7, samlingsbasert. Matematikk 4 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Har faglig konsentrasjon i læreplanen i matematikk ført til at elevene oppnår relasjonell kompetanse i temaet brøk? En kvalitativ undersøkelse av et utvalg elever på 6.trinn | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 128 s. | en_US |